چیزهای کوچک رنگی زیبا که می توانید بسازید

چیزهای کوچک رنگی زیبا که می توانید بسازید.

چیزهای کوچک رنگی زیبا که می توانید بسازید

چیزهای کوچک رنگی زیبا که می توانید بسازید.

چیزهای کوچک رنگی زیبا که می توانید بسازید:

نقاشی کردن یک هنر است که برای نگهداری وسایل و مدادهای رنگ آمیزی می توان چیزی هنرمندانه درست کرد

به راحتی می توان یک قوطی مربا را از داخل رنگ قرمز زد و بالای آن را با نخ کنفی تعدادی برگ سبز با مقوا وصل کنید تا ظاهری شبیه سیب قرمز داشته باشد.

برای تزیین روی میزها و کنار شمع های خانه ها و یا روی میز کارتان می توانید میوه های کاج را رنگ کنید ولی ایده ی بهتر و نوع آوری این است که لبه های میوه های کاج را رنگ کنید.


رنگی کردن بلوط ها نیز می تواند برای زیبا کردن میز هایتان به کار بیاید و یا چیدن روی میز در کنار شمع ها فضایی زیبا را به وجود می آورد.

استفاده از کمربند هایی که بدون استفاده هستند و یا استفاده از سگک آن ها

با استفاده از پارچه های  زیبا کمربندهای کوچک بسازید و از آن ها برای حلقه های دستمال رو میزی استفاده نمایید.

ساخت نشانگر کتاب

با استفاده از چوب بستنی و نمدها در رنگ های زیبا شکل مد نظر خودتان را برش داده و به چوب بستنی بچسبانید و از آن به عنوان نشانگر کتاب استفاده نمایید.

از این ایده می توانید استفاده نمایید و با استفاده از سیخ های چوبی نیز برای خودتان نشانگر کتاب بسازید.



این روز ها می توانید تنه های درخت برش خورده از تمامی نجاری ها تهیه کنید.

یه ایده جالب برای خودتان یا فرزندتان

می توانید دایره ی وسط این چوب ها را با رنگ های تخته سیله رنگ کنید و از آن برای نوشتن متن در اتاق یا آشپزخانه و یا برای دادن هدیه به دوستان کنار کادویشان هدیه دهید و برای بازی کودکان و نوشتن روی آن ها در اتاقشان قرار دهید.
برای زیبایی بیشتر بهتر است روی طاقچه چند دستمال زینتی و زیبا برای زیر میوه ها قرار دهید و سپس میوه ها را به همراه گلدان های زیبای گل و یا شاخه های برگ ها روی طاقچه قرار دهید.

از ایده های کدو تنبل برای قرار دادن در کنار خانه می توان به شکلی دیگر هم استفاده کرد.

چون کدو تنبل ماندگاری زیادی دارد و نشانه فصل پاییز است می توانید برای بهاری کردن این میوه ها از پارچه های رنگی استفاده نمایید و شکلی تازه به این میوه های زیبا بدهید،فقط کافی است که پارچه های رنگی را دور این کدو ها بپیچید و از زیبایی آن ها استفاده نمایید.

باقی مطالب وبلاگ را در وبلاگ اصلی هومینو می توانید مطالعه نمایید.
تجربه زندگی متفاوت با هومینو

  • ۰
  • ۰

از زمان معرفی تلویزیون های شهری از دهه ها پیش تا کنون، تلویزیون  یا

Video Wall نقش به سزایی در انتقال اطلاعات به صورت گسترده در محیط نمایشگاه،

همایش و رویدادهای مختلف داشته است. طیف گسترده ای از تلویزیون های

شهری امروزه در کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، محیط های آموزشی و

دیگر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شما به عنوان برنامه ریز مناسبتی برای استفاده از تلویزیون ممکن است

با مشکلات زیادی رو به رو شوید. هدف این مقاله یافتن راه حل هایی برای مشکلات

معمول در استفاده از تلویزیون شهری است.

مشکلات معمول در استفاده از تلویزیون

چه تصمیم به کرایه یک تلویزیون شهری ال ای دی داشته باشید، چه قصد دارید

آن را بخرید و در یک محیط ثابت استفاده کنید؛ باید مشکلات معمول در استفاده

از این تلویزیون ها را بشناسید تا بتوانید از بروز آن ها جلوگیری کنید. بیایید نگاهی

به آنچه لازم است بدانید بیاندازیم تا تجربه ای بی عیب و نقص در استفاده از

تلویزیون شهری داشته باشید.

هدفتان برای استفاده از تلویزیون  را مشخص کنید

قبل از نصب تلویزیون شهری، شما به عنوان یک مسئول برنامه ریزی باید اهداف

مرتبط کسب و کار در استراتژی استفاده از تلویزیون شهری را مورد بررسی قرار

دهید. تلویزیون شهری نسبت به دیگر استراتژی هایی که تا کنون استفاده کرده اید،

چگونه می تواند پیام انتقالی شما به مخاطب را بهبود بخشد و ترفیع دهد؟

برای مثال، در محیط یک رویداد، یک تلویزیون شهری می تواند مناسب تر از ایده های

دیگر برای به نمایش درآوردن اسپانسرها، مخاطب قرار دادن شرکت کنندگان با محتواهای

مختلف و خوشامدگویی به مهمان ها با محتواهای بصری باشد.

فضایی که قرار است در آن از تلویزیون استفاده کنید را بشناسید

قبل از آنکه تصمیم به نصب تلویزیون شهری بگیرید، لازم است که فضایی که می خواهید

برای تلویزیون شهری اشغال کنید را مورد بررسی قرار دهید. این فاکتورها به شما کمک

می کند تا بتوانید نسبت به اندازه، وضوح، تعداد پیکسل، رزولوشن و قدرت مورد نیاز بهتر

تصمیم گیری کنید. به علاوه، موارد دیگر موجود در مکان مورد استفاده را نیز مورد بررسی

قرار دهید. برای مثال، اگر تصمیم به ساخت یک غرفه در یک نمایشگاه تجاری دارید، یک

تلویزیون شهری بزرگ ممکن است برای استفاده شرکت کنندگان مناسب نباشد و آن ها

را از پیام اصلی شما دور کند.

قابلیت های تکنیکال برای ارائه محتوای خلاقانه در تلویزیون  را بشناسید

ویدیوها، تصاویر، صداها، متن و دیگر محتواهایی که قابلیت ارائه در تلویزیون شهری دارند

را بررسی کنید. هیچ چیز به اندازه تلویزیون شهری با محتوایی مانند فونت های کوچک

و ناخوانا و تصاویر با رزولوشن پایین غیرحرفه ای به نظر نمی رسد. هم فونت و هم تصاویر

باید به قدری بزرگ باشند که محتوا را کاملاً قابل درک کنند. به یاد داشته باشید: اگر محتوای

شما بر روی نمایشگر لپ تاپ فوق العاده به نظر برسد، ممکن است در نمایشگرهای

بسیار بزرگ تلویزیون های شهری به خوبی نمایش داده نشود. به همین دلیل فراموش

نکنید محتواهایی که برای نمایش در تلویزیون های شهری آماده می کنید مناسب سایز

این تلویزیون ها باشد.

مسائل معمول درباره محتوای ارائه شده در تلویزیون  را بشناسید

عموماً مشکلاتی در آماده سازی محتوای مناسب برای نمایش در تلویزیون های شهری

وجود دارد که افراد بدون تجربه کافی در طراحی ممکن است در طراحی محتوا برای این

نمایشگرها در دام آن بیافتند. در ادامه به بررسی چند مورد می پردازیم:

حتماً محتوای مورد استفاده کوتاه باشد

چه محتوای شما یک خوشامدگویی ساده باشد، چه یک متن در کادر مشخص، محتواهای

طولانی مشکل معمول طراحان آماتور یا مبلغان رویدادهاست. پیام کوتاه و ساده همیشه

تأثیرگذاری بیشتری در رسانه های دیجیتال دارد. برای مثال، بیلبوردی در یک بزرگراه را در

نظر بگیرید. وقتی فردی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی است تنها ۳۰

ثانیه برای دیدن یک تبلیغ زمان دارد. به همین ترتیب، افرادی که در یک رویداد شرکت می کنند

بر روی مبل ننشسته اند آن ها در حرکت هستند و در معرض بیشمار محتوا قرار دارند. به

همین دلیل مهم است پیام تان به راحتی خوانده شود. قانون کلی برای این مورد محدود

کردن مدت محتواهای ویدیویی تا حدود ۱۰ ثانیه است.

متون مورد استفاده بزرگ و خوانا باشند

برای طراحی محتواهای متنی از فونت های خوانا و ساده استفاده کنید. برخی از طراحان

متن های خیلی کوچیکی طراحی می کنند که احتمالاً در نمایشگرهای لپ تاپشان زیبا به

نظر می رسند، اما در نمایشگرهای تلویزیون شهری بسیار بد خواهند بود. به علاوه، نسبت

به پیکسل های موجود در نمایشگر تلویزیون شهری ممکن است سایه ها و افکت هایی

که طراحان به متون می دهند به خوبی دیده نشود و باعث ناخوانی شود. به همین دلیل

بهتر است از این موارد در طراحی استفاده نشود. برعکس سایز بزرگ نمایشگرهای شهری،

بسیاری از این تلویزیون های پیکسل هایی بسیار کم تر از نمایشگرهای کامپیوتری دارند و

این یعنی نمایشگر تلویزیون شهری محتوا را با این جزئیات به نمایش نمی گذارد. به همین دلیل،

طراحی سایه و افکت های زیبا برای حروف کوچک عالی به نظر می رسد اما طراحی این موارد

در نمایشگرهای تلویزیون شهری کاری بیهوده است.

سلسله مراتب بصری برای تلویزیون  ایجاد نکنید

سلسله مراتب بصری هیچ احساسی در مخاطب ایجاد نمی کند و فقط موجب بدفهمی پیام

شما می شود. اگر می خواهد پیام تان در سر و صدا گم نشود همیشه مهم ترین قسمت پیام تان

را با اولویت به نمایش درآورید و آن را با المانی نیرومند در یک اسلاید طراحی کنید. همچنین

می توانید برای تأثیرگذاری بیشتر رنگ آن را متمایز از دیگر متن ها و پس زمینه هایتان طراحی کنید.

یک صفحه نمایش منسجم ایجاد کنید

هدف اصلی شما برای استفاده از تلویزیون شهری ایجاد یک صفحه نمایش منسجم است، نه

استفاده از چندین صفحه نمایش که به ظاهر به هم متصل شده اند. گوشه های مشکی اطراف

نمایشگرها می تواند حواس بیننده را پرت کرده و در روند نمایش محتوای شما خلل ایجاد کند.

قابلیت سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون شهری شما بیانگر نحوه نمایش محتوا بر روی نمایشگر است.

تمام محتواهای موردنیازتان را در ابعاد تلویزیون شهری مورد استفاده طراحی کنید تا از قابلیت های

این نمایشگر را به نحو احسنت استفاده کرده باشید. به یاد داشته باشید، فاکتورهایی نظیر پیکسل

و رزولوشن صفحه نمایش تأثیر زیادی در کیفیت محتوای نمایش داده شما دارد.



  • ۹۸/۰۳/۲۰
  • هومینو هومینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی